niedziela, 18 sierpnia 2013

PODSUMOWANIE OSTATNICH 4 TYGODNI :) - DO IM ZOSTAŁO 13 DNI

Jak zawsze nazbierało się zaległości ale wszystko podganiam i zamieszczam. Wszystkie ważniejsze rzeczy ująłem i opisałem. Zapraszam do czytania!

TYDZIEŃ 22 (22.07-28.07)

Poniedziałek
WB 25km w tempie 4:53 min/km
+ 1km pływania

Wtorek
siłownia 1h

Środa
17 x 1:30/ 2:30 przerwy w truchcie
(w sumie 18km)

Czwartek
Zakładka 80km rower
+ 10km biegu

Piątek
+1,5km pływania
+ OWB1 10km + sprawność

Sobota
Aquathlon 800m pływanie + 4,7km biegu

Niedziela 
Rower 50km

Bieg -67km
Rower- 130km
Pływanie- 3km

Tutaj się na chwilę zatrzymamy. Cały tydzień trenowałem normalnie bez przeszkód, jednak musiałem zrezygnować z jednego treningu rowerowego który miałem wykonać w piątek. Opuściłem trening ze względu na zawody w Aquathlonie. Na przed zawodami chciałem chociaż trochę odpocząć, jak się później okazało to i tak było za mało. Po całym tygodniu czułem się trochę przemęczony.

Poniżej zamieszczam zdjęcia z aquathlonu w którym poszło mi marnie. Popłynąłem i pobiegłem poniżej swoich oczekiwań. Całe zawody zakończyłem na 5 miejscu.




Start I Sztumskiego Aquathlonu


 Wybieg z strefy zmian


Tutaj już spokojny finisz


Końcowa dekoracja


TYDZIEŃ 23 (29.07-4.08)

Poniedziałek
Rower 75km

Wtorek
OWB1 15km + GR

Środa 
Wyjazd na wakacje do Hagen

Czwartek
wolne

Piątek
OWB1 16km + GR (straszny upał)

Sobota
41 stopni w cieniu - wolne
36km na rowerze (rower MTB, dużo podjazdów)

Niedziela 
30 km wycieczka rowerowa
8km w tym 6km w tempie 4:05min/km

Bieg -39km
Rower- 141km
Pływanie- rekreacyjne 2 razy w basenie otwartym

TYDZIEŃ 24 (5.08-11.08)

Poniedziałek
OWB1 16km +GR

Wtorek
wolne

Środa 
OWB1 30km w tempie 4:41min/km + GR

Czwartek
wolne

Piątek
OWB1 16km + GR

Sobota
Powrót do Polski

Niedziela 
Wolne Triathlon Gdynia

Bieg -62km
Rower-  brak
Pływanie- rekreacyjne 2 razy w basenie otwartym


Wakacje w Niemczech wraz z Patrycją planowałem prawie pół roku. Znaleźliśmy jedyny wspólny termin ponieważ ja mam treningi i bliżej zawodów nie zdecydował bym się na taki urlop, natomiast Patrycja już 12.08 wyjechała na obóz siatkarski do Iławy.  Udało mi się wypocząć przede wszystkim psychicznie, odpocząć od monotonii treningów. W Niemczech skupiałem się głównie na bieganiu jednak zaliczyłem jak widać mały akcent rowerowy a i popływałem sobie rekreacyjnie :). Do Polski wróciliśmy w sobotę i już w wtedy wykonał bym pierwszy trening, jednak  postanowiłem odczekać jeszcze dwa dni aby w niedzielę udać się do Gdyni na triathlon i nabrać motywacji do treningów. Opłaciło się, z Gdyni wróciłem z naładowanymi akumulatorami. Wakacje na pewno dobrze mi zrobiły.

TYDZIEŃ 25 (12-18.08)

Poniedziałek
Rower 60km
+OWB1 12km + GR

Wtorek
OWB1 16km + GR
+siłownia 1h

Środa 
Pływanie 2km
+ OWB1 8km

Czwartek
Pływanie 2km
+Rower 50km

Piątek
OWB1 12km + GR
+ Rower 30km

Sobota
ZAKŁADKA 118km rower (27,5km/h) + 12km biegu (4:46min/km)

Niedziela 
pływanie 2km
+ siłownia 1h

Bieg -60km
Rower- 258km
Pływanie- 6km

Jeszcze jeden taki tydzień mocny jak ten i będę gotów. W ostatni tydzień zacznę łapać świeżość. Bez wątpienia w następnym tygodniu czeka mnie jeszcze jedno wybieganie. W planach mam 25km i jedno dłuższe wyjeżdżenie 90-100km. Dodatkowo w te ostatnie 2 tygodnie skupie się na pływaniu bo szczerze mówiąc zbyt mocno je zaniedbałem i teraz boję się tego pływania. Mam nadzieje, że w te 2 tygodnie rozpływam się trochę i nie będzie źle :)

W ciągu następnych 3 dni opisze taktykę odżywiania jaką sobie wypracowałem oraz samą taktykę rozegrania wyścigu. Pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz