wtorek, 5 marca 2013

Podsumowanie 25.02-03.03, 179 DNI DO IM !

Witajcie! Do zawodów IRONMAN zostało 179 dni! Dni mijają coraz szybciej, presja rośnie jak tętno podczas podbiegu pod stromą górę. Za 179 dni będę musiał być gotów aby przepłynąć, przejechać i  przebiec koszmarne dystanse. Mam do nich wielki respekt. Jak wiadomo wcześniej nie miałem do czynienia ani z pływanie ani z jazdą na rowerze na takich dystansach. Mimo wszystko obiecuję będę gotów! Cały czas trenuję, mój plan jest następujący. Do końca kwietnia muszę przygotować i przyzwyczaić organizm do regularnych treningów i zwiększonych obciążeń. Mam nadzieję, że wraz z tym zredukuję masę, przede wszystkim tą tłuszczową.  Pracować będę tylko do końca kwietnia. Od maja rozpoczną się kluczowe przygotowania i pisanie pracy magisterskiej. Postanowiłem dążyć do celu małymi kroczkami  którymi dojdę do szczytu formy. Kroczkami tymi będą starty kontrolne które będą mnie motywować i zachęcać do treningów w ciężkich momentach, bo chyba nic mnie tak nie motywuje jak rywalizacja. Planując szereg zawodów postanowiłem wprowadzić trochę zmian:



02.06.2013 Malbork 1/4 IM

30.06.2013 Mrągowo  1/2 IM

20.07.2013  Mikołajki 1/4  IM

01.09.2013 Borówno  IM !!!

 Główną zmianą w startach kontrolnych jest brak udziału w Biegu Solidarności w Sztumie 3 Maja oraz zmiana dystansu w Mikołajkach. Początkowo chciałem wystartować tam na dystansie 1/2 IM jednak uznałem, że lepiej będzie gdy wystartuję na krótszym dystansie. Cztery intensywne starty w na tak długich dystansach w ciągu zaledwie trzech miesięcy nie wróżyły nic dobrego. Skracając ten dystans będę mógł pozwolić sobie na ściganie się na każdym z tych dystansów. Starty będą dla mnie wielkim doświadczeniem które wykorzystam za 179dni.

Teraz czas podsumować ubiegły tydzień.

25.02-03.03

Poniedziałek 25.02
OWB1 12km + GR + 3R

Wtorek 26.02
Siłownia trening ogólnorozwojowy

Środa 27.02
TR: Siłownia trening ogólnorozwojowy 45'
TW: OWB1 12km + GR

Czwartek 28.02
TR: OWB1 12km + GR
TW: Pływanie 45'

Piątek 01.03
Siłownia - trening siły nóg

Sobota 02.03
OWB1 10km + GR + 5R

Niedziela 03.03
WB 18km + GR + 3R

Suma  km w tygodniu: 64km
Suma km w roku 2013: 438km

Zabrakło sobotniego pływania jednak spowodowane to było grafikiem w pracy. Natomiast w środę przebiegłem 12km w I zakresie a nie w II ponieważ w poniedziałek po treningu, spuchło mi kolano i wolałem nie ryzykować. Nie licząc tych dwóch akcentów jestem zadowolony z przepracowanego tygodnia.


                                    W czwartek ból przeszedł i mogłem spokojnie trenować.

 Pogoda zaczyna się poprawiać i coraz częściej mamy okazję cieszyć się promieniami słońca co pozytywnie wpływa na moje nastawienie :) Poniżej zamieszczam jeszcze rozpiskę na następny tydzień.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz