poniedziałek, 11 marca 2013

Podsumowanie 04-10.03



''Zwycięstwa i porażki są jak krople w oceanie, ale wysiłek, nikt nie ma prawa osądzać wysiłku bo wysiłek to coś wyłącznie między  Tobą a Tobą!''



Do IRONMANA pozostało 173 dni.  Tak jak powiedziałem nie będę robić nic na hop siup. Moją sposobem na wyrobienie żelaznej kondycji będą małe kroczki. W tym tygodniu poczyniłem 10 takich małych kroczków. Wierzę w to że każdy z nich przybliża mnie do realizacji celu. Przez cały tydzień trenowałem bardzo płynnie i bez żadnych problemów.  Czuję powoli redukcję wagi i zyskuję lekkość podczas biegu. Mam nadzieję, że kolejne tygodnie będą równie owocne jak ten :) Jak zwykle poniżej przedstawiam zapis z dzienniczka treningowego.


04-10.03


Poniedziałek 04.03

OWB1 15km (4:50/km)  + GR + 3R


Wtorek 05.03

Pływalnia 60 dł.


Środa 06.03

TR: S2

TW:OWB1 2,5km + WB2 10km (4:20/km) + OWB1 2,5km 


Czwartek 07.03

TR: OWB1 16km (5:00/km) + GR + 3R

TW: Pływalnia 70dł. 


Piątek 08.03

S1


Sobota 09.03

OWB1 2,5km + WB2 5km(4:00/km) + OWB1 2,5km

Pływalnia 60dł.


Niedziela 10.03

WB 23km (4:55/km)

Suma  km w tygodniu: 78km
Suma km w roku 2013: 516km 


Wszystko zostało wykonane zgodnie z planem a nawet dodatkowo wybrałem się w sobotę na lekki akcent biegowy.  Cały solidnie przepracowany tydzień zakończyłem 23 kilometrowym wybieganiem w ciężkich warunkach pogodowych. W przyszłym tygodniu miałem już zacząć treningi rowerowe, jednak te muszą jeszcze poczekać ponieważ jak sami wiecie wróciła do nas kochana zima a wraz z nią śnieg.  Na czas niepogody postanowiłem zabunkrować się na siłowni.





Na koniec jeszcze chciał bym wspomnieć, że za niecałe 2 tygodnie wybieram się wraz z Patrycją do Warszawy gdzie będziemy zmagać się z dystansem 21,097km. W środę wrzucam kolejny post który będzie związany z moimi treningami na siłowni. Poznacie dokładna rozpiskę zestawu ćwiczeń jaki stosuję na treningu ogólnorozwojowym a jakie podczas treningu siły nóg.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz