poniedziałek, 25 lutego 2013

Podsumowanie 18-24.02

Siemanko! W ostatnim tygodniu leczyłem zapalenie gardła co skutecznie uniemożliwiło mi bieganie i pływanie. Nigdy chyba jeszcze nie miałem tak długich i uciążliwych problemów z gardłem. Cały problem wystąpił  2 lutego, dziś mamy 25. Odważę się stwierdzić, że jest już dobrze i mogę trenować.
Jeżeli chodzi o treningi to w ostatnim tygodniu dwukrotnie trenowałem na siłowni. Jak sami widzicie nie ma więc co się rozpisywać, jednak w tym czasie postanowiłem na spokojnie usiąść z kalendarzem w ręku i analizując swoje obowiązki i starty ułożyłem plan treningowy na najbliższe tygodnie. Do  zawodów IRONMAN zostało 25 tygodni. Mam nadzieję, że po 24 tygodniach będę mógł powiedzieć, że były to najcięższe i najbardziej owocne treningi podczas moich przygotowań. Poniżej zamieszczam plan na ten tydzień. Mam zamiar zrealizować go w 100%. Tylko przeszkody losowe mogą mnie przed tym powstrzymać.


S2- trening ogólno-rozowojowy na siłowni 
S1- trening siły mięśni nóg na siłowni
TR- trening rano
TW- trening wieczorem


Zamieszczam jeszcze fotkę z dzisiejszego 12km treningu :)

                    Droga po tytuł człowieka z żelaza jest dłuższa niż ta przede mną na zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz