środa, 2 stycznia 2013

Postanowienia na rok 2013

Hej! Dziś napiszę parę słów o obietnicach noworocznych i startach w nowym roku. Jak większość z Was i ja mam swoje postanowienia noworoczne. Pierwsze z nich to te które będzie najcięższe do zrealizowania czyli ograniczenie słodyczy do minimum. Dziś jest dopiero 2 dzień bez słodyczy a moje kubki smakowe domagają się czekolady lub chociaż kawałka ciasta. Jednak skoro postanowiłem, odstawić słodycze na bok to nie po to aby za parę dni się nimi opychać!  Następnym postanowieniem jest abstynencja alkoholowa. Tutaj zastrzegam sobie dzień w którym obronię pracę magisterską ;). Oczywiście wszystkie te postanowienia są tylko po to aby w dzień zawodów IRONMAN być w świetnej formie i dzięki temu już przed startem będę mógł czuć się jak zwycięzcą. W dalszym ciągu zdobycie tytułu
człowieka z żelaza jest priorytetem.


 

Wczoraj wspomniałem również o konkursie w którym brałem udział. Za zajęcie II miejsca otrzymałem pakiety startowe w trzech zawodach triathlonowych z cyklu  Volvo Triathlon Series, czyli triathlon w Mrągowie i Mikołajkach na dystansie 1/2 IRONMAN oraz Chodzieży również na takim samym dystansie. Jednak już dziś mogę powiedzieć, że tam nie wystartuję z racji iż tydzień później mam start na pełnym dystansie IRONMAN.
 
Przygotowania będą wyglądać w następujący sposób do marca bieganie basen i siłownia (rowerek stacjonarny)

Natomiast od marca w głównej mierze rower i pływanie. Oczywiście zależy mi na utrzymaniu biegu dla tego pod koniec tego miesiąca wystartuję w półmaratonie gdzie będę chciał złamać 1:20.

W maju zaczynam treningi na wodzie otwartej. Oczywiście cały czas cisnę rower i trzymam bieganie.
Dodatkowo sprawdzę swoją formę biegową podczas  Sztumskiego Biegu Solidarności na 10km

W czerwcu start kontrolny w Malborku. Mam nadzieję, że uda mi się złamać 2:30. Liczę na znaczną poprawę na rowerze i pływaniu przy utrzymaniu tempa biegu. Jeszcze pod koniec tego samego zmierzę się z dystansem 1/2IM. Będę musiał nabrać tam doświadczenia. Dowiem się na jakim etapie jestem w przygotowaniach i nad czym muszę jeszcze bardziej popracować. Będzie to start z treningu, więc sam wynik nie będzie odzwierciedlał całkowicie moich możliwości.

Lipiec będzie miesiącem pracy nad zwiększaniem objętości treningowej, czyli długie wyjeżdżenia i wybiegania. Cały czas będę trenować pływanie w otwartej wodzie. Mam zamiar robić długie wyjeżdżenia około 120-140km. Również w lipcu będę wykonywać zakładki czyli łączenie jazdy na rowerze z biegiem. Te najdłuższe myślę, że będą wynosić około 120km rower + 20km biegu i tak do połowy 20 sierpnia. 10 dni zostawiam sobie na odpoczynek przed decydującym startem!

Poniżej prezentuje kalendarz imprez w których wystartuje:

 
24.03.2013 Półmaraton Warszawski (złamać 1:20)

21.04.2013 MARATHON ORLEN WARSOW (pacemaker)

03.05.2013 Bieg Solidarności 10km (złamać 36:30)


02.06.2013 Malbork 1/4 IM  (złamać 2:30)


30.06.2013 Mrągowo   1/2 IM (start z treningu- dam z siebie 100% bez większych założeń czasowych)


20.07.2013 Mikołajki  1/2 IM ( poprawienie czasu z Mrągowa)

01.09.2013 Borówno  IRONMAN (Ukończenie w dobrym stylu z przyzwoitym czasem około 13h) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz