środa, 9 stycznia 2013

Podsumowanie 31.12-06.01

Zanim coś osiągniesz musisz czegoś od siebie oczekiwać

Siemka, za nami pierwszy tydzień nowego roku. Pod względem treningowym zapowiada się on całkiem przyzwoicie. Jest to kolejny tydzień w który przybliża mnie do startu, aby w zawodach osiągnąć przyzwoity rezultat już teraz muszę wykonywać dużą pracę objętościową. Cieszę się, że, mimo natłoku różnych spraw, treningi idą po mojej myśli. Dodam do tego oczywiście jeszcze więcej pływalni i siłowni ale jak na pierwszy tydzień jestem zadowolony.
W tym roku zaczynam zliczać wszystkie km które przebiegłem i przejechałem na rowerze. Jestem ciekawy jak dużą pracę wykonam w czasie przygotować do IRONMANA. Zachęcam do liczenia ze mną :) 

Poniżej przedstawiam treningi z tego tygodnia:

31.12 Poniedziałek
wolne

01.01 Wtorek
OWB1 12km  + 5 rytmów po 100m + GR + GS w tempie 4:40/km

02.01 Środa
OWB1 10km  + GR w tempie 5:10/km

03.01 Czwartek
OWB1 10km  + 5 rytmów po 100m + GR w tempie 5:40/km

04.01 Piątek
Gimnastyka Siłowa (GS)

05.01 Sobota
WB2 12km + GR w tempie 4:20/km

06.01 Niedziela
WB 20km + 5 rytmów po 100m + GR w tempie 4:50/km

Bieg - 64km


Brak oczywiście siłowni i pływania ale jest to spowodowane tym iż uczelnia na okres przerwy świątecznej i noworocznej była po prostu zamknięta. Wszystko jeszcze nadrobię, muszę tylko jeszcze lepiej zarządzać czasem.

Jeszcze krótka informacja ponieważ już w tą sobotę odbędzie się 2 GRAND PRIX SZTUMU zachęcam wszystkich do wspólnego biegu wokół jeziora Sztumskiego. Sam oczywiście też biorę udział jednak tylko treningowo. Planuję pobiec te niecałe 10km w tempie 4:00-10/km. Natomiast już następnego dnia będę wykonywać kolejne długie wybieganie, cel na niedziele 20-24km. Oczywiście cały czas utrzymuję postanowienie noworoczne :) Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania.



1 komentarz:

  1. Seweryn twoje literackie flow chyba zatrzymało się w czasach, kiedy chodziłeś na polski do pani Winkiel :D
    pozdro
    TbS

    OdpowiedzUsuń