poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Powrót z wakacji- plany


Witajcie po raz kolejny przepraszam Was za tak długą przerwę. Obiecuję, że teraz zostaje już na dłużej w domu i wznawiam treningi. Ostatnie tygodnie spędziłem na pracy i na 2 tygodniach wakacji które spędziłem w rozjazdach. Nie mogę powiedzieć, że wypocząłem ponieważ byłem w Rzeszowie, Olsztynie, Nowym Dworze Gdańskim, Gdańsku i  Siemianach. Czas miałem wypełniony co do minuty a gdy już pojawiła się chwila wolnego, spędzana była w gronie znajomych lub rodziny.

Moje plany nieco uległy zmianie zamiast startu w Borównie (nie miałem możliwości aby wystarczająco przygotować się do startu) pobiegnę maraton Poznański. Zanim jednak wezmę udział w maratonie 10 Września pobiegnę pół maraton w Iławie. Do jednego ani do drugiego biegu nie będę się specjalnie przygotowywać. Starty te pobiegnę z ''treningu''.  Ważniejszą sprawą dla mnie jest robienie dużej objętości na rowerze. Zanim jednak zacznę wyjeżdżać duże ilości kilometrów, muszę wrócić do formy którą strasznie zaniedbałem przez ostatnie 1,5 miesiąca.

Sezon swój jak co roku kończę bardzo szybko. Zaplanowałem, że ostatnim moim startem będzie  Malborski bieg na dystansie 8,5km. 

PÓŁMARATON IŁAWSKI - 09.09
MARATON POZNAŃSKI - 14.10
MALBORSKI BIEG -  11.11
 
Wreszcie rozpoczynam to czego najbardziej mi brakowało przez te 1,5miesiąca czyli mojej codziennej rutyny. Rutyny którą kocham: posiłek, trening, odpoczynek, posiłek, trening, odpoczynek, posiłek. W połowie września rozpoczynam 2 tygodniowe praktyki w szkole ponad gimnazjalnej w Sztumie. Jednak będąc na miejscu nie będzie mi to przeszkadzało w treningach.

Chciał bym jeszcze przypomnieć, że dnia 25 Sierpnia odbędzie się I GDAŃSKI TRIATHLON na dość nie typowym dystansie 1/10 IM.Organizowany przez trenerów SPORT-EVO. Nie startuję tam z tego samego powodu co w Borównie. Więc postanowiłem, że dołożę swoją cegiełkę pomagając przy organizacji.  Serdecznie zapraszam!!!

Filmik zapowiadający Gdański triathlon:
http://www.youtube.com/watch?v=_cosK2yPs14



2 komentarze:

  1. Maraton treningowo? raz tak zrobiłam (w Poznaniu właśnie...) i wspominam bardzo źle...pan Skarżyński ostrzegał, ale nie posłuchałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wspominasz bardzo źle? Nie widzę przeszkód aby biec maraton treningowo. Znaczy jako forma sprawdzenia się bo wybiegań takich nie robię.Pobiec na 100% ale przygotowania moje nie będą ukierunkowane tylko na bieg. pozdrawiam :)))

      Usuń