poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pierwszy tydzień w treningu za mna :)




"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"

 Tym cytatem rozpoczynamy nowy tydzień a tak wyglądały moje treningi w zeszłym tygodniu:

Poniedziałek 20.08

OWB1 10km tempo 5:10/km

Wtorek 21.08

rower 30km
rozruch 5km + ćwiczenia sprawnościowe 15min + GR (rozciąganie)

Środa 22.08

OWB1 4km + 5 x 200m x 200m

Czwartek 23.08

OWB2 12km w tempie 4:35/km

Piątek 24.08

rozruch 3km + 20min ćwiczenia sprawnościowe + GR

Sobota 25.08

(wolne) Triathlon Gdańsk

Niedziela 26.08

OWB1 8km + GR

Bieg - 41km
Rower - 30km

Ten tydzień był dla mnie trudny. Powrót do formy po długiej przerwie nie jest prosty. W poniedziałek jak zaaplikowałem 10km biegu moje nogi i płuca były w ciężkim szoku. Nogi odmawiały posłuszeństwa a oddech był bardzo szybki i płytki. Pojeździł bym więcej na rowerze ale pierwszego dni jak wyszedłem na rower to scentrowałem sobie koło i dopiero dzisiaj je naprawiłem. Cały tydzień uważam za udany.

W następnym tygodniu zwiększam objętości i lekko podciągnę intensywność.
Zapisałem się również na Bieg Jakubowy na dystansie półmaratonu tym samy rezygnuje z startu w półmaratonie Iławskim. :) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz