wtorek, 28 maja 2013

PODSUMOWANIE 14 TYGODNIA

Został niecały tydzień do II edycji GARMIN IRON TRIATHLON MALBORK. Tyle co mogłem zrobić do tego startu już zrobiłem. Ostatnie dni poświęcę na doszlifowanie drobnych elementów technicznych i regenerację, tak aby na starcie nie być zajechanym. Chociaż do samych zawodów w Malborku nie przygotowywałem się specjalnie to mają one mi dać odpowiedz na kilka podstawowych pytań. Jedno z nich jest tym standardowym czyli na jakim jestem etapie w przygotowaniach do całego dystansu ironman.

 Najbardziej jestem ciekawy jak pójdzie mi w wodzie. Na treningach na pływalni pływało mi się wyśmienicie, jednak na ostatnim treningu w nowej piance czułem, że krępuje mi ona trochę ruch w ramionach i barkach. Wiec jeżeli w Malborku czas na pływaniu będzie gorszy niż 20:30 a popłynę stosunkowo dobrze jeżeli chodzi o nawigację to pianka pójdzie do obróbki. Problemem może być fakt iż w tym roku popływam w trochę liczniejszym gronie bo wystartuje 500 osób. W tym wypadku powiedzenie  ''im więcej tym weselej'' nabiera jednak trochę innego znaczenia :D


Krótki trening pływacki w jeziorze Sztumskim 

Kolejną niewiadomą jest rower jak się okazuje jazda na rowerze MTB tylko w bardzo małym stopniu przekłada się na jazdę na rowerze kolarskim. Dodatkowo tydzień prawie straciłem zanim organizm barki, dłonie, plecy i cztery litery przyzwyczaiły się do nowej pozycji na rowerze. Na rowerze kolarski trenuję już UWAGA UWAGA prawie tydzień! Jak sobie przypomnę długą ciężką zimę to raczej nie mam dobrych rokowań. Całą swoją nadzieję pokładam w sile którą ćwiczyłem przez grudzień, styczeń, luty. Jeżeli pojadę tak jak w zeszłym roku będę bardzo zadowolony.

Jeżeli chodzi o bieg to kolejna zagadka, ostatni mocny start biegowy zaliczyłem w marcu na półmaratonie Warszawskim jednak od tego czasu dużo się zmieniło. Ogólny czas w Malborku przewiduję na 2:30 - 40. Wszystko w zależności od tego w jakiej jestem formie. Wytrzymałościowo czuję się super, na pewno brakuje szybkości i wyjeżdżonych kilometrów na rowerze. 

Poniżej przedstawiam zapis treningów z ubiegłego tygodnia:



Suma km w tym tygodniu: 54 km
Suma km w roku 2013: 998 km



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz