poniedziałek, 11 czerwca 2012

Przygotowania trwają





Tydzień zaczynamy cytatem wielkiego mistrza. Mistrza który był profesjonalistą w swoim fachu. Jedna z jego teorii brzmi: 

''Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ja jeszcze stosowac... Checi nie wystarcza, trzeba dzialac.'' 


O kim mowa? O człowieku który zrobił niegdyś wejście smoka - Burce Lee. Był wielkim sportowcem, który nie oddzielał ciała od ducha. W jego treningach tak samo ważne było kształtowanie psychiki jak i ćwiczenie ciał. Jego pogląd na sport bardzo mi się podoba.

Tyle tytułem wstępu. Czas wspomnieć trochę o moich przygotowaniach. W ubiegłym tygodniu zrobiłem tylko 140km na rowerze i 35km biegu. Pływania oczywiście brak. W dalszym ciągu czekam na lepszą pogodę aby móc zacząć trenować w jeziorze. Taka mała objętość spowodowana była sprawami prywatnymi oraz tym, że wraz z Adamem zaczęliśmy zbierać materiały na film. Jednak wiem, że nie można się załamywać. Za 12 dni czeka mnie start w Malborku na dystansie 1/4 IRONMAN'a. Zrobię wiec wszystko aby ten czas jak najlepiej wykorzystać.

Moje założenie na zawody w Malborku to:

- pływanie 20min
- rower 1:30h (30km/h średnia prędkość)
- bieg 43 minut
 + zmiana z pływania na rower  (~3min)
 + zmiana z roweru na bieg (~2min)
Wynik końcowy: 2:35-8

Wiem, że uzyskanie rezultatu 2:35 nie jest rekordem świata, jednak patrząc na swoje przygotowanie przez ostatni miesiąc wiem, że nawet o ten wynik będę musiał ostro walczyć. Biorąc pod uwagę fakt, że od niedawna jeżdżę na rowerze kolarskim. Robię mały kilometraż biegowy. Do pływalni nie mam dostępu. Uzyskanie takiego wyniku w debiucie będzie dla mnie sukcesem.

Jeżeli mój start na dystansie 1/2 IRONMAN dojdzie do skutku to będę celować w wynik 5:20-30.

Przedstawię Wam trailer filmu do którego w dalszym ciągu zbieramy materiał.


Poniżej zdjęcia z weekendowego treningu :)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz