poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Podsumowanie ubiegłego tygodnia

Ten tydzień upłyną pod hasłem regeneracji i wypoczynku. Po maratonie musiałem solidnie odpocząć od treningów tak aby mięśnie się w pełni zregenerowały i były gotowe do jeszcze cięższej pracy. Aby zaleczyć kontuzję biodra musiałem całkowicie odpuścić treningi biegowe. Wyszło mi to na dobre ponieważ biodro już nie boli ;-). Pierwsze dni po biegu to całkowity odpoczynek na pierwszy trening wyszedłem dopiero w wtorek wieczorem i było to 45 min na pływalni. Pływałem również w czwartek na fakultecie z triathlonu, sobotę i niedzielę na godzinach studenckich. W sumie w tym tygodniu przepłynąłem około  (~7km) 280 długości na pływalni. Prócz treningów na pływalni w środę byłem na siłowni a w piątek i niedziele jeździłem na rowerze. W sumie około 70km. Po takim tygodniu czuję się wypoczęty i gotowy do podjęcia ciężkiej pracy. Szczerze mówiąc czuję, że trudno będzie przestawić mi się do ciężkich treningów. Człowiek jest taką istotą która bardzo szybko przyzwyczaja się do dobrego i szybko się rozleniwia, przynajmniej tak jest w moim przypadku. Jednak trzeba się wziąć w garść i zacząć wykonywać dużą pracę objętościową z głównym naciskiem na rower i pływanie.
Oto daty moich kolejnych startów. Będą to na pewno:

- 3 Maj - Bieg Solidarności w Sztumie (10km)

- Bieg Rektorski na AWF (data nie jest dokładnie jeszcze znana)

- Triathlon 17 maja na dystansie super sprintu (600m/15km/3km)

-  24.06.2012 - 1/4 IRONMAN'a Malbork 

Zapis z tygodnia:

poniedziałek 16.04
wolne

wtorek 17.04
pływalnia 45min

środa 18.04
siłownia 60min

czwartek 19.04
fakultet z triathlonu - pływalnia (trening z płetwami)

piątek 20.04
rower 30km

sobota 21.04
pływalnia 90min

niedziela 22.04
rower 40km
pływalnia 45min

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajesz młody dajesz, wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń