poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Podsumowanie minionego tygodnia

''Nauczyłem się dawać sobie spokój, kiedy tego potrzebuję'' tym cytatem zaczynamy nowy tydzień. Jednocześnie pasuje on do tego co działo się w ubiegłym. Tydzień rozpocząłem duża zabawą biegową która trwała godzinę. W wtorek pływałem 45' i 40 km na rowerze. Środa była dniem wolnym ponieważ czułem jeszcze ból łydek i postanowiłem odpocząć. W czwartek na rowerze zrobiłem 50km, jeżdżąc po 5 km pętli z 800 metrowym podjazdem ( bardzo stromym ). Po jeździe na rowerze czekał mnie jeszcze 90 minutowy trening na pływalni. Z którego już teraz zapowiadam, że w piątek pojawi się relacja :). Na czwartkowym fakultecie z triathlonu co jakiś czas wychodziłem z wody i jeździłem na trenażerze. W sumie zrobiłem dodatkowe 10km. W piątek rano tuż po przebudzeniu czułem jak boli mnie ścięgno pod kolanem, które na skutek mocnych podjazdów zostało przeciążone. Bolało mnie aż do dziś (poniedziałek). Szczerze mówiąc zły byłem na siebie bo jeszcze do końca nie doszedłem do siebie po maratonie a tu znowu nie mogę ćwiczyć na pełnych obrotach. Przez to musiałem z rowerem pauzować aż do 4 maja. Ponieważ wcześniej nie będę miał możliwości trenowania na rowerze. Mimo bólu zrobiłem WB2 10km w tempie po 4:18/km. W sobotę ból jeszcze nie minął, jednak podczas biegu było ok. Postanowiłem więc wykonać cross aktywny 16km. Po 2 dniach biegowych czułem, że łydki mnie jeszcze pobolewają dlatego w niedziele zrobiłem tylko rozruch 5km + 75' na siłowni. Tydzień nie był zbyt udany biorąc pod uwagę ból ścięgna i spięte łydki jednak liczę na to że do biegu 3 majowego będę gotowy na tyle aby uzyskać przyzwoity czas, w granicach 37minut. Poniżej krótkie podsumowanie:

Poniedziałek 23.04
DZB 60' średnie tempo 4:32

Wtorek 24.04
40km na rowerze tempo ~20 (las)
pływalnia 45'

Środa 25.04
wolne
 
Czwartek 26.04
rower 60km tempo ~25 (trasa z podjazdem)
fakultet na pływalni 90' ( + trenażer )

  
Piątek 27.04
WB10km tempo 4:18/km
  
Sobota 28.04
Cross aktywny 16km tempo 4:35/km
 
Niedziela 29.04
rozruch 5km tempo 5:15/km
siłownia 75'


Bieg - 45km
Rower - 100km
Pływanie - około 3km



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz