środa, 6 czerwca 2012

Post organizacyjny

Witajcie!

Dziś chciał bym napisać parę słów na temat ubiegłego tygodnia. Podzielę się również planami na najbliższą przyszłość.

Zacznę od tego co już było. Za mną sesja, która zdałem zapewniając sobie komfort psychiczny. Nie będę musiał myśleć o egzaminach które bym musiał poprawiać we wrześniu. Zdanie sesji jest równoznaczne z powrotem na 4 miesiące do Sztumu. Wiązało się to również z przeprowadzką. Przez nałożenie się obowiązków studenckich i tych poza uczelnianych treningi nie były regularne. Nie oznacza to że przez tydzień się obijałem. Na rowerze jeździłem dwa razy a biegałem cztery. Na pływalni nie byłem ani razu.

W piątek po ostatnim egzaminie wraz z rodziną i znajomymi pojechałem do Przebrna. Jest to tradycją rok w rok już od ładnych paru lat, wiec nie mogło mnie tam zabraknąć i tym razem. Nad morzem wypocząłem i wesoło spędziłem czas w rodzinnym gronie, świętując kolejną zdaną sesję.

                                                      Radość po sesji jest ogromna  :D

Od jutra wznawiam ćwiczenia wzmacniające brzuch które przerwałem w trakcie tygodnia (wierzcie mi byłem mocno zalatany.)

Wraz z Adamem postanowiliśmy nagrywać moje przygotowania. Uznaliśmy, że będzie to świetna pamiątka i super sprawa. Doszliśmy do wniosku, że gdy nagramy już troche ciekawego materiału z treningów zmontujemy krótki 4-5minutowy filmik. Jednak dopiero zaczynamy gromadzenie materiału i prosimy o cierpliwość. Chcemy tą sprawę od A do Z zrobić sami. Jak wyjdzie tak wyjdzie ale będziemy mieć świadomość, że daliśmy z siebie wszystko aby pokazać się Wam z jak najlepszej strony :) Filmik powinien powstać na początku Lipca.

                                                           To my prowadzimy ten blog!
 
Pod znakiem zapytania stoi mój start w połówce IRONMAN'a w tym momencie wpisowe wynosi 450zł. Oczywiście jak uzbieram pieniądze do tego czasu to na pewno wystartuję. Jak się domyślacie trzeba jeszcze dojechać, kupić żele, batony energetyczne itd. Do kosztów doliczyć trzeba również nocleg, dzień przed zawodami aby być wypoczętym. Potrzebna mi będzie również pianka. Jednak tą dzięki uprzejmości kolegi będę mieć ją zapewnioną.

W najbliższym czasie rozpoczynam również pracę na budowie. Będzie to na pewno bardzo ciężki okres dla mnie. Łączenie pracy i treningów łatwe ani przyjemne nie jest. Niestety pieniądze z nieba nie lecą a marzenia należy realizować. Jedyną słuszną drogą jest ciężka praca.



2 komentarze:

  1. Widzę doszły etykiety oraz w nowym spisie jest parę fotek. Widzę rady zostały wysłuchane. Zmiany na plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń